Obserwatorzy

wtorek, 10 września 2013

Liebster Blog!

Już jakiś czas temu otrzymałam kolejną już nominację do Liebster Blog Award, tym razem od Koko Beszamel z bloga Ohh so special. Dziękuję Koko za to wyróżnienie i chętnie odpowiem na pytania, gdyż uważam, że to całkiem fajna zabawa i możliwość wzajemnego poznania się wśród Blogerek :)





 Regulamin

,,Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów  więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”

Pytania od Koko:

1. Gdybyś mogła zabrać jeden kosmetyk na bezludną wyspę to byłby... i dlaczego?
Przypuszczam, że byłabym bardzo praktyczna i zabrała ze sobą po prostu uniwersalny krem pielęgnujący do twarzy i ciała. Jak to miałaby być zupełnie bezludna wyspa to w końcu nie muszę super wyglądać ;)
 
2. Największa Twoja zaleta?  

Cierpliwość. I poczucie humoru ;)
 
3. Twoje największe kosmetyczne szaleństwo to?  

Raczej jestem powściągliwa w tej kwestii, nie szaleję i nie kupuję, póki co ;), drogich kosmetyków. Niestety nie przypominam sobie niczego takiego.
 
4. W ludziach cenię sobie...

 Sympatyczny sposób bycia, tolerancję, kulturę osobistą.
 
5. W ludziach najbardziej mnie drażni...

Wywyższanie się, wulgarność.
 
6. Upragniony kosmetyk, którego zakup graniczy z szaleństwem? ;p  

Tu odpowiedzią nawiążę do punktu 3. Nie marzę o jakichś bardzo drogich kosmetykach ;)
 
7. Czego na pewno nie chcesz wypróbować (jedzonko, kosmetyk)?  

Nie podoba mi się popularny ostatnio kawior na paznokcie, wcale nie mam ochoty tego wypróbować ;)
 
8. Twoje hobby.  

Języki obce, czytanie książek i różnych, ciekawych artykułów w internecie, gotowanie, ćwiczenia (dwa ostatnie punkty ostatnio trochę zaniedbane ;) ).
 
9. Ulubiony kolor ;p  

Kiedyś odpowiedziałabym bez zastanowienia - zielony. Teraz lubię chyba wszystkie kolory ;)
 
10. Nie będę oryginalna ;p - Dlaczego prowadzisz bloga? 

Lubię sobie poplotkować o kosmetykach, ale mam niestety tylko jedną koleżankę, która ma również kosmetyczne zainteresowania, dla reszty to zupełnie nudny temat ;) więc założyłam bloga, żeby plotkować o kosmetykach z Wami :)
 
11. Najgorszy zakup kosmetyczny to... 

Zazwyczaj kupuję kosmetyki po sprawdzeniu opinii w internecie, w związku z tym buble zdarzają mi się na szczęście rzadko. Pamiętam jednak jeden meeega bubel sprzed kilku lat - Maskę do włosów z Avonu, z serii Planet Spa, chyba Greckie Morza czy coś takiego, nie nadawała się niczego, z włosów robiła na głowie gniazdo, wyrzuciłam ją po trzech użyciach ;) 


A teraz 11 nowych pytań ode mnie dla Nominowanych:
1. Masz możliwość wypić kawę z kimś znanym. Kto to będzie?
2. Miasto, które najbardziej chciałabyś zwiedzić?
3. Ulubiona wieczorynka w dzieciństwie?
4. Ulubiona zupa ;) ?
5. Ostatnio ulubiony kosmetyk?
6. Ulubiony serial/film?
7. Ulubiony słodycz?
8. Opowiedz coś śmiesznego, np. dowcip, albo wklej śmieszny obrazek :)
9. Spódniczka/sukienka czy spodnie?
10. Jaki masz kolor oczu?
11. Jakie masz plany na jutro ;) ?

I nominuję na razie tyle blogów, ale może dodam, jeśli znajdę jeszcze jakiś nowy fajny blog:
1. http://piekno-jest-w-kazdej-z-nas.blogspot.com/
2. http://helenabloguje.blogspot.com/
3. http://kosmetycznefantasmagorie.blogspot.com/
4. http://kosmetyczne-recezje.blogspot.com/
5. http://fiuubzdziu.wordpress.com/
6. http://kiniaczek78.blogspot.com/

Zapraszam do zabawy i komentowania! Pozdrawiam!
  

7 komentarzy:

  1. Dziękuję za nominację :) Już się biorę za odpowiadanie na pytania ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Podaj linka do odpowiedzi później, chętnie przeczytam :)

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedź, bardzo mi się przydała ;)

      Usuń
  2. Też tak kiedyś miałam z zielonym :p i też mi na szczęście przeszło :DDD

    OdpowiedzUsuń